REKLAMACJE
1. Sprzedający zobowiązany jest do wydania Produktu bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Kupującemu przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji.
2. Na pierwszym etapie reklamacji bardzo prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzenia reklamowanego towaru, opiu usterki oraz dowodu zakupu na maila: info@prodrum.pl lub reklamacje@prodrum.pl
3. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Kupujący może żądać naprawy Produktu, wymiany Produktu na wolny od wad, obniżenia ceny Produktu albo może odstąpić od umowy sprzedaży. W takim przypadku Kupujący powinien odesłać Produkt na adres ProDrum 00-204 Warszawa ul. Słomińskiego 1. Do odsyłanego Produktu należy dołączyć dowód zakupu (np.: fakturę, potwierdzenie przelewu lub zapłaty) wraz z opisem reklamacji.
4. Sprzedający niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym Produktem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Kupującego o dalszym postępowaniu. Koszty związane z odesłaniem Produktu reklamowanego (paczka ekonomiczna), Sprzedający zwraca po rozpatrzeniu reklamacji.
5. Odesłanie Produktu naprawionego, nowego lub zwrot świadczeń pieniężnych na rzecz Kupującego nastąpi niezwłocznie, najpóźniej w terminie 7 dni roboczych od dnia poinformowania o wadzie. Koszty związane z odesłaniem Produktu reklamowanego (paczka ekonomiczna), Sprzedający zwróci Kupującemu po rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku odesłania reklamowanego towaru przez Klienta Pro Drum zwróci Klienotwi koszt przesyłki w kwocie maksymalnie 15zł (przesyłka kurierska)
6. Różnice w wyglądzie produktów wynikające z ustawień monitora Kupującego np. kolor produktu, czy inna rozdzielczość monitora nie mogą być podstawą do reklamacji. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości Kupujący przed złożeniem zamówienie może skonsultować się ze Sprzedającym.